Thuiswedstrijd tegen Korvesta, Coevorden.

Omdat de zaal nog dicht was buiten warming-up gedaan. Rennen en lekker warm want het is wel koud buiten dus warm blijven is altijd goed.

Korvesta heeft kort voor vertrek nog een afmelding gehad dus staan met precies 4 kinderen in Dwingeloo. Exact genoeg dus we gaan beginnen!

De dames beginnen mega gemotiveerd aan de wedstrijd en zijn in de winning mood. Snel spel strakke ballen doorloopballen alles zoals we het wilden zien en zoals het hoort! Fantastisch leuk om naar te kijken. Fayenne kwam vrij te staan na een mooie actie helaas ging deze er niet in en Korvesta vond het even niet meer leuk.

Kort daarna kreeg Sophia vrij baan en scoort!!! 1-0 Bal wordt weer uitgegooid en zodra het lukt komen de dames weer in balbezit en scoort Lisa! 2-0. De dames zijn op dreef en enthousiaster dan ooit!!

In de pauze peptalk gegeven niet indutten, niet uit handen geven kom op we zijn er nog niet!!

Maar wat een spannende 2x 10 minuten hebben we gehad. Ineens was ff de verdediging weg, Waren er slapende koru meiden en werd er plots vanuit korvesta zeer goed gespeeld en geprofiteerd van onze slaperigheid en niet verdedigen.. 2-1. En heel snel 2-2.. de spanning g op de tribune werd duidelijk. Het kon nog alle kanten op! 26 grijze haren verder en mega spannend welke kant het op ging greep Mila haar kans met nog 13 seconden op de klok, schoot en GOAL!!!! 3-2

Scheidsrechter fluit af en we hebben GEWONNEN!!!

Uitzinnig komen de dames van het veld!! Het is echt! We kunnen het!!

Om de eerste winst te vieren zijn we met z’n allen naar de McDonalds gegaan ook al is het 11.30 uur!

Volhouden deze vibe!! Volgende week weer een thuiswedstrijd tegen centrum (gramsbergen) om 10 uur.

Wedstrijdverslag   04-12-2021   onbekend