Disclaimer

De inhoud van deze website is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Ondanks de betrachte zorgvuldigheid kan het voorkomen dat bepaalde informatie na verloop van tijd onvolledig of niet actueel is. Aan de inhoud van deze website kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.

Korfbalvereniging KORU is niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade welke ontstaat door gebruikmaking van de op deze website aangeboden informatie en of gelinkte externe websites. Ook aanvaardt de vereniging geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door derden aangeboden informatie op deze website.

Behalve het downloaden en printen van de geboden informatie voor eigen persoonlijk gebruik, is het niet toegestaan om de inhoud van de website, zonder schriftelijke toestemming van Korfbalvereniging KORU over te nemen, te vermenigvuldigen of op welke wijze dan ook te distribueren of openbaar te maken.