Jaarvergadering KORU

Graag nodigen wij jullie uit voor de jaarlijkse algemene vergadering van korfbalvereniging KORU op maandag 17 april. Het belooft een belangrijke bijeenkomst te worden waarin we jullie op de hoogte zullen brengen van de laatste ontwikkelingen binnen onze vereniging en waar we samen belangrijke beslissingen zullen nemen.

De vergadering zal plaatsvinden in ons gezellige clubhuis en we beginnen de avond om 19.45 uur met koffie en thee. Dit is een mooie gelegenheid om elkaar te ontmoeten en bij te praten voordat we de vergadering beginnen om 20.00 uur.

Tijdens de jaarvergadering zullen we de plannen voor het komende seizoen bespreken en is er ruimte voor jullie om vragen te stellen en opmerkingen te maken. Ook zullen we belangrijke besluiten nemen over de toekomst van onze vereniging. Als lid van KORU heb jij stemrecht en kun jij meebeslissen over de toekomst van onze club.

We nodigen alle leden en ouders van jeugdleden van harte uit om aanwezig te zijn bij de jaarvergadering op 17 april. Samen maken we KORU tot een sterke en bloeiende vereniging.

Graag tot dan!

Nieuws   31-03-2023   Webcommissie