Jeugdteams naar de wedstrijd Dos’46 - Fortuna en Samen Een - Koru

Op 11 februari jl. heeft de jeugdcommissie van KORU een uitje georganiseerd voor de jeugdteams. Ze konden in de sporthal in Nijeveen de wedstrijd in de korfballeague bekijken van Dos’46 tegen Fortuna Delft met aansluitend de wedstrijd Samen Een uit Giethoorn tegen KORU 1. De kinderen kregen bij de ingang een tasje met foto’s van spelers, na de wedstrijd van Dos46 konden ze op handtekeningenjacht. Uiteraard ontbraken flesjes drinken en zakjes chips niet.

In de korfballeague is de opkomst van de spelers een behoorlijke show. Dit kon helaas niet gezegd worden van de wedstrijd. Fortuna liet Dos’46 alle hoeken van de zaal zien en won overtuigend met 14-32.

Jeugdspelers

Wedstrijd Koru 1

Koru 1 deed het gelukkig beter, zij wonnen met 17-9 van Samen Een. Ook speelden enkele dames van de B-aspiranten mee, zij speelden een prima wedstrijd.

Het was voor de jeugdteams een belevenis, en nu maar kijken wat ze er van opgestoken hebben !

Nieuws   15-02-2024   Jeugdcommissie